fbpx

חברי ועד העמותה ישן

גיא תבורי- יו"ר ועד העמותה ואחראי תחום לימפומה

גיא מחלים הודג'קין, עו"ס, מנכ"ל עמותת "הקרן ע"ש רות ורובל", מרצה מן החוץ בבי"ס לסיעוד איכילוב, מרצה ומנחה בסדנאות שונות. המסר שלו "השאלה היא לא מתי אתה תמות, אלא איך אתה הולך לחיות את חייך עד אז. מתוך החוויה האישית שלי, החלטתי להקדיש את חיי לפעילות בתחום הבריאות."

 

 

 

 

יוסף ישראל מקאי- 

חבר וועד העמותה משנת 2015 , פעיל בעיקר בקבוצת חולי CLL, משמש כמנטור.

נשוי+3 +2 נכדים.מקצוע: מיחשוב הנדסי (CAD/CAE).

 

 

 

 

ארז רכלבסקי

בן 48,  חלה ב 2015 בסרטן הדם MPN.  ארז משמש כמנטור, תומך בחולים. "המטרה לתת מידע על טיפולים חדשים, לתמוך, לעזור להתמודד עם מצבים, ללמד להגיע לטיפולים חדשנים. המסר שלו  "המפתח להחלמה- הוא שמירה על אופטימיות. כל אחד מתמודד אחרת, אבל תזכרו שאתם לא לבד."

 

 

 

לאה קורן

אובחנה במחלת CLL לפני כ 5 שנים, משמשת כמנטורינג ב- 4 שנים האחרונות "צריך לדעת להקשיב, להיות אמפטיים, הייתי שם ולכן אני יכולה לעזור ולתמוך, לשמש כאוזן קשבת- הכל תלוי בצרכי המטופל, בעוצמות. כשהוא צריך- אני כאן. אני מלווה את המטופלים או מייעצת למלווים שלהם.

 

 

 

אילן ליינר

חלה בסרטן CML מאפריל 2011 . אחרי סדרה של טיפולים ותרופות, עבר ליינר השתלת מח עצם שהצילה את חייו, כבר 7 שנים שהוא בריא . המסר " חזרתי לרוץ, הספורט עזר לי בתהליך ההחלמה, הן ברמה הנפשית והן הגופנית. עבורי זה היה האור בקצה המנהרה. לכן אני מאמין שספורט עוזר להחלמה.

 

 

 

ענת אורנשטיין

מנטורית. מלווה בן משפחה  המסר "תמיכה של המשפחה בחולה, מאוד חשובה. מעניק לחולה משענת, תקווה ועידוד. אני מלווה את בעלי בדרך ומרגישה שיותר קל לו לעבור את הטיפול כשהוא לא לבד".

 

 

 

 

 

רובי זליג 

אחראי תחום מחלות מילופרוליפרטיביות MPN

יוסי תבור

עו"ד

נדב דירינגר

מטופל לימפומה

דר' בר דוד יאיר-

מלווה בן משפחה.