fbpx

הסיפור של יפעת חוגי (צ’וצ’ה)

שמי יפעת חוגי, חלקכם מכירים אותי בתור ״צ׳וצ׳ה״ שזהו שם הבמה שלי מתוך המופעים שלי  ״צ׳וצ׳ה וריץ׳״.

לעולם הילדים הגעתי לאחר לימודי משחק בבית הספר של ״סופי מוסקוביץ׳ ז״ל״.
כיום אני מסתובבת בכל רחבי הארץ עם המופע שלי , מגיעה לגני ילדים, מתנסים, קאנטרים, בריתות וועדי עובדים ובנוסף חוגגת ימי הולדת לילדים בגילאים שונים ואת כל זה עושה באהבה אדירה למקצוע עם חיוך ואנרגיות שמדבקות לא רק את הילדים אלא גם את המבוגרים. העסק שלי קיים משנת 2009 ועבורי כל יום שאני זוכה להגיע ללבם של הילדים ולשמח אותם הוא מתנה ולא ברור מאליו בכלל.

במרץ 2013 גיליתי שאני חולה במחלת הסרטן בשם לימפומה הודג׳קין  ועקב הטיפולים הקשים שעברתי נאלצתי ל״הקפיא ״ את סבב ההופעות שלי ואת עבודתי עם הילדים.
אושפזתי בבית החולים תל השומר ועברתי טיפולים כימותרפים קשים במשך שנה כשבסיומן נאלצתי לעבור השתלת מח עצם עצמית.
בעוד אני נלחמתי על חיי בנחישות ובכוחות שקיבלתי מהבורא, אימי היקרה גילתה שגם היא חולה במחלה ונאלצה להילחם על חייה בעצמה .
אימי ואני נלחמנו את אותה המלחמה, כל אחת בצד שלה, בכוח, עוצמה, חיוך ואופטימיות, אך כל אחת נלחמה לבד, הופרדו כוחותינו וכל אחת מאיתנו התרכזה בלקבל את חייה חזרה במתנה.
אני סיימתי את הטיפולים במרץ 2014 ומאז תודה לאל אני נקייה.
אני ניצחתי! אימי האהובה לא. המחלה הכריעה אותה והיא הלכה לעולמה. נלקחה ממני בתקופה הקשה ביותר של חיי.

עברתי שנה קשה מנשוא, מלאה בעליות וירידות. מלבד המחלה ואובדן אימי, איבדתי את הדבר שהיה כ״כ חשוב עבורי ועבור בן זוגי. לאחר נסיונות של שנים וטיפולי פוריות שלא צלחו, כשסוף סוף ״היינו בהריון״ , לצערינו הרב ההריון לא יכל להימשך עקב הסרטן ואיבדנו אותו.
אני יודעת, נשמע נורא וטרגי- אבל לא! אני ממשיכה להאמין ואני יודעת בכל ליבי שכל מה שקורה הוא לטובה.
אני זכיתי! זכיתי בידיעה שהחיים כ״כ יקרים ולא ברורים מאליהם. זכיתי בבעלי מחדש, במשפחתי, בחברים שלי. זכיתי להכיר אנשים חדשים שנכנסו לחיי ונלחמו ועדיין באותה המלחמה. זכיתי לגלות את עצמי ואת תעצומות הנפש שבי.

תמיד נהגתי להתנדב בבתי חולים ולהופיע בפני ילדים חולים, אבל היום יותר מכל יש לכך ערך עליון עבורי. לאחרונה סגרתי מעגל כשהופעתי במחלקת הילדים בתל השומר. הפעם הגעתי בתור צ׳וצ׳ה ולא בתור יפעת חוגי המטופלת.
לתל השומר הגעתי לאחר שפנה אלי משה כהן יו״ר עמותת נעמי וביקש שאבוא לשמח ילדים בחג החנוכה. כמובן שמייד הסכמתי וכאן אני רוצה לפנות לליבכם. כל מי שיכול ולו לעשות את המעט עבור הילדים היקרים והאהובים האלה שיעשה זאת!. תנו מעצמכם ותקבלו כ״כ הרבה יותר. הסיפוק והאהבה שתקבלו הוא עצום. החיוך וההתרגשות שהילדים האלו חווים ממלאים כל נקבובית בגופי. זה כ״כ הרבה יותר עבורי מכל סכום שבעולם!
לתת ולקבל הרבה יותר!
מאחלת לכולם בריאות ואושר ושבע״ה תמיד נהיה בצד הנותן.
באהבה רבה
צ׳וצ׳ה

ליצירת קשר עם יפעת עבור הזמנת ארועים ניתן להיכנס לדף הפייסבוק :
צ’וצ’ה וריץ’ הפעלות לימי הולדת
לקליפים מתוך המופע וימי ההולדת ניתן להיכנס ליוטיוב. https://youtu.be/MRIvfGbiwno

סיפורים נוספים

חלי"ל האור הייתה קרש הצלה

לפני כשלוש שנים, בשנת 2020, משקלו של אחיקם ביתן ירד עד לשפל שלילי של 66 ק"ג בלבד. הירידה לדבריו נמשכה במשך שנתיים עד שלוש שנים

ריצת המרתון של החיים

בחודש פברואר האחרון חצו עשרות אלפי רצים ורצות את קו הסיום של מרתון תל אביב על מקציו השונים, מי ל-5 ק"מ ומי למרחק המלא של

חזר לטירונות בגיל 76

חיים לינדבאום אמנם כבר בן 76 אבל בתקופה האחרונה הוא הרגיש שחזר שוב לטירונות שעבר כחייל צעיר. זה קרה בטיול לאיטליה אליו יצא עם רעייתו