fbpx

תוכנית אימונים וכושר ייעודית לחולי סרטן הדם בחלי"ל האור

הזמנה לתוכנית אימונים לחולי סרטן

מטופלי סרטן הדם מתמודדים עם אתגרים פיזיים שונים, כגון: עייפות ותשישות, חולשה וכאבי שרירים, ירידה בתיאבון ובמשקל, זיהומים, פגיעה במערכת העיכול או המערכת החיסונית, בתפקוד המיני וכעוד.

וכן המחלה נותנת את אותותיה גם במישור הנפשי עם תופעות של חרדה ודיכאון, פחד, עצב, בושה, בדידות, פגיעה בביטחון העצמי, תחושת חוסר ודאות, קשיים בתקשורת הזוגית, בעבודה וככלל עם הסביבה.

לשם כך גייסנו את פז לביא – מאמנת כושר, תזונה ואיכות חיים, לתוכנית ייעודית לחולי סרטן דם בכל הרמות והגילאים, על-מנת להקל על כל הנ"ל ולהביא לשיפור באיכות החיים, התפקוד הפיסי ותמיכה גם בהיבטים הנפשיים, כפועל יוצא של הפעילות.

פז לביא או כמו שכולם קוראים לה, ספורטיפז – מאמנת מוטיבציה וכושר לאנשים עסוקים, חברות וארגונים שרוצים להיות בריאים ומאושרים קצת יותר, באורח החיים הלחוץ שלהם. יותר מ-10 שנים היא מלווה מאות אנשים מרחבי העולם לאורח חיים בריא ואקטיבי יותר, עם אימון התת מודע להצלחה.

בתהליך אישי המלווה בכלים להפחתת לחצים, להגברת האנרגיה ושמירת מוטיבציה גבוהה, ניזכר איך לאהוב את עצמך, כי עכשיו תורך!

לפעילות גופנית חשיבות רבה עבור חולים ככלל ובתוך כך חולי סרטן דם, בסיוע לשיפור איכות החיים, הפחתת תופעות לוואי של הטיפולים, הגברת סיכויי החלמה והפחתת סיכויי חזרת המחלה. פעילות גופנית מומלצת במיוחד לשיקום המערכת החיסונית ומניעת פציעות וכאבים, במיוחד בגיל המבוגר.

חשיבות תוכנית האימונים של חלי"ל האור לחולים:

  • תורמת לחיזוק מערכת החיסון ובריאות הלב, מפחיתה עייפות ותשישות ומשפרת את איכות השינה.
  • פעילות גופנית גורמת להפרשת הורמונים כמו אנדורפינים וסרוטונין, שמפחיתים חרדה ודיכאון ומשפרים את מצב הרוח.
  • תמיכה חברתית ועידוד – הפחתת תחושת הבדידות ויצירת קשרים חברתיים חדשים.
  • הגברת הביטחון העצמי – תרומה לתחושת מסוגלות, הצלחה והישג ושיפור של דימוי הגוף.
  • שיקום הגוף לאחר הטיפולים וסיוע בחזרה לחיים בריאים ותקינים.

התוכנית מיועדת ומותאמת לצרכי חולי סרטן הדם, תוך התחשבות באתגרים הפיזיים והנפשיים הייחודיים להם. הפעילות מתבצעת אונליין במסגרת קבוצתית של עד כ- 20 אנשים, אך יחד עם זאת, מותאמת באופן אישי לכל מתאמן באופן נפרד וכוללת:

  • 2 מפגשים אישיים עם פז להערכת מצב גופני ותפקודי, בניית תוכנית אימון אישית, הדרכת תזונה נכונה, טיפים להתמודדות עם קשיים.
  • 2 אימוני אונליין קבוצתיים בשבוע (30 דקות כ"א) של פעילות גופנית.
  • משך התוכנית 3 חודשים.

התוכנית ללא עלות לחברי העמותה ומתאימה לחולים בכל שלבי המחלה.טופלח